Darts

Café Santé blijft actief in Overgangsklasse ondanks dreigende leegloop

“Wij gaan zeker door,” laat Van de Laar weten.

Bij Café Santé lijkt een flinke verandering in de selectie aanstaande. Het team wist zich dit seizoen op het nippertje te handhaven in de Overgangsklasse, maar volgens bronnen rondom de ploeg vertrekken na afloop van het seizoen meerdere spelers.

Naar verluidt nemen Marco Custers, Richard Geers, Brent Plaisier en Max de Jong afscheid van het team. Daarmee zou de selectie aanzienlijk worden uitgedund. Op dit moment blijven dan nog zes spelers over: Kristiaan de Boer, Ferry van Veen, Arie van den Eijkel, Dustin Straver, Stuart Mortimer en Lorenzo te Hennepe.

Ondanks de verwachte leegloop is stoppen geen optie voor de ploeg. Captain Dennis van de Laar benadrukt dat Café Santé ook volgend seizoen actief blijft in de competitie.

“Wij gaan zeker door,” laat Van de Laar weten. Over mogelijke nieuwe spelers of verdere wijzigingen binnen de selectie wil de captain zich voorlopig nog niet uitlaten. “Over mutaties doen we pas na de laatste wedstrijd uitspraken.”

Met het behoud in de Overgangsklasse op zak wacht Café Santé nu een drukke zomerperiode, waarin gewerkt zal moeten worden aan de invulling van de selectie voor het nieuwe seizoen.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Back to top button